Αιώνια Πατρίς
Αθήνα 1821

Η αγγαρεία που αρνούνταν να κάνουν οι Έλληνες το 1828 – Έβαζαν τους αλλοδαπούς να την κάνουν

Πάντα, υπήρχαν κάποιες εργασίες στην Ελλάδα τις οποίες οι Έλληνες δεν ήθελαν να κάνουν. Κάθε εποχή είχε και κάποιες δουλειές που αναλάμβαναν οι αλλοδαποί! Έτσι πάμε πίσω στο 1828 όταν ο Ιωάννης Καποδίστριας έφτασε στην Αίγινα…

Στις περιοχές που αποτελούσαν το ελληνικό κράτος πριν το 1828 δεν υπήρχαν άμαξες και γενικά οι μεταφορές γίνονταν μόνο με άλογα. Παρόλ’αυτά υπήρχαν κάποιες άμαξες σε Θεσσαλία και Μακεδονία ήδη πριν το 1821.

Όταν ο Καποδίστριας εγκαταστάθηκε στο Ναύπλιο όμως φτιάχτηκε για πρώτη φορά δρόμος για άμαξες που ένωνε το Ναύπλιο με το Άργος.

Όποιος ήθελε να μετακινηθεί αγόραζε εισιτήριο για να επιβιβαστεί σε μια άμαξα επτά θέσεων την οποία έσερναν δύο ή τρία άλογα.

Όταν όμως έβρεχε και οι δρόμοι γίνονταν αδιάβατοι για οποιαδήποτε μετακίνηση εντός πόλης εμφανίζονταν οι χαμάληδες οι οποίοι μετέφεραν στους ώμους τους την αριστοκρατία της εποχής για ένα πιάτο φαί. Αυτή την αγγαρεία δεν έκαναν οι Έλληνες αλλά Μαλτέζοι που είχαν βρει λιμάνι στην ελληνική πρωτεύουσας.

Σχετικά Άρθρα

Το πλοίο «Κύμη» που έγινε «Bandirma» και μετέφερε τον Μουσταφά Κεμάλ στη Σαμψούντα

Η απουσία ηρωικών προτύπων προετοιμάζει γενιές ηττημένων Ελλήνων…

Ιωάννης Καψής: Ένας πειρατής βασιλιάς της Μήλου

Αιώνια Πατρίς

Η εισβολή των Δυτικών Μισσιοναρίων στην Ελλάδα (19ος αι.) και η αντιμετώπισή τους απ’τον Καποδίστρια

Η «μαύρη» και άγνωστη αγγλο-γαλλική κατοχή της Αθήνας και του Πειραιά

Οι Έλληνες πιλότοι που άφησαν τους Γερμανούς με το στόμα ανοιχτό

Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σου στο site μας. Αποδοχή Διαβάστε Περισσότερα